Uppdaterad den: 25 september 2022

Tiny4k recension

& 12 bästa premiumporrsajter som Tiny4k.club

Visa mig 12 Premium-porrsajtsalternativ för Tiny4k.club

tiny4k hem

Tycker du om att bevittna små damer som bedriver grov sex med mycket högre män? Om det är din typ av saker kommer par och sexuella möten från Tiny 4K att vara precis uppe på din gata. Och även om storleken är relativ, verkar männens enorma kukar på den här webbplatsen gigantiska. Tiny4k är en helt ny webbplats som har varit i drift i bara några år. Därför har Tiny4k inte bara överlevt i denna konkurrenskraftiga värld av jävla filmer, men de har nu ett genomsnitt på ett par miljoner visningar varje månad.

Denna webbplats erbjuder 4K, eller Ultra HD, bilder av små kvinnor som väger mindre än 100 pund och trivs på enorma kukar. Du kanske undrar hur bra 4K är. Standard HD har nu en upplösning på 1920 × 1080 pixlar. Med 4K har de klämt in 4096 × 2160 pixlar, vilket resulterat i massiva filmer med otrolig detalj. Din nyfikenhet på webbplatsen blir verkligen högre. Det är ett nöje att ge dig mer information, så spänn upp.

Dessutom måste jag lyfta fram hur vi ska vara tacksamma för webbplatser som Tiny4K. Vad fick mig att säga detta? Tja, deras högupplösta innehåll som fokuserar på de unga, smala och små tjejerna har något kretsat kring pornografivärlden. Från de konventionella uppmärksammande kurviga kropparna och stora bröst är det en stor överraskning att känna intensiv käftande tillfredsställelse att se söta tjejer njuter av hett sex med stora män. Är du mer nyfiken på vad den här webbplatsen erbjuder? Nu kör vi.

Vad ser jag på Tiny4k?

Jag observerade i denna plattform att scener vanligtvis börjar med sensuella och romantiska möten mellan skådespelare och skådespelerskor. Naturligtvis följs retningen här och där av intensiva rörelser som vad vi alla älskar avsugningar, älskar och sprutar. Alla dessa och fler är tagna i POV-stil. Mer så, webbplatsen tar kontinuerligt ut nytt nytt innehåll varje vecka. Det är också mycket bekvämt att spara, ladda ner och strömma dina favoritfilmer.

Enorma kukar och snäva fittor överallt

Några korta exempelklipp finns på förhandsgranskningssidan. De är ungefär en minut långa och de är fyllda med snabba och otäcka skisser. Innehållet är gott för att få dig intresserad; faktiskt kommer hemsidan att få dig hooked. När jag först gick vidare till webbplatsen såg jag att layouten är grundläggande men tillräcklig.

tiny4k bild

Gallerierna på denna plattform har nedladdningar av zip-filer, enkel surfning och interaktiva funktioner. Det finns ett modellindex där du kan upptäcka deras kopplingar till filmer; du kommer också att älska att använda webbplatsen och hitta den utomordentligt enkel och tekniskt genomförd. Jag hade inga problem med navigering, eller det uppstod inga tekniska problem.

Sexscenerna på Tiny4K utnyttjar storleksskillnaderna mellan manliga och kvinnliga artister till fullo. De stora pojkarna stöter på sina mindre motsvarigheter, drar upp dem för stående slåssessioner och går extra med olika sexuella rutiner och positioner. Det är mycket spänning och roligt att se dessa mer aktiva kvinnor gush om sådana jämförbara stora kukar. De är faktiskt vad deras tagline och webbplatsnamn handlar om.

Detaljerad titt på Tiny4k

Som en ny porrwebbplats utvecklades Tiny4k till en av de snabbast växande pornografiska sidorna. Det är utformat och strukturerat klokt och skapar en hemsida som laddar de senaste uppdateringarna och informationen. Du kommer att se avsnitt som scener, högst rankade, tjejer, inloggningsdetaljer och anslutningsinformationen. Du kommer att bekanta dig med hur saker och ting fungerar här. Varje scen innehåller en trailer, högupplösta bilder och skärmdumpar.

De inkluderade också information om scenens längd, medelvärde och rankning. Flera streaming- och nedladdningsalternativ finns tillgängliga, samt en lista med föreslagna inställningar som du kan titta på nästa. Du kan också spara scenen till dina favoriter och visa den senare om du inte vill se den direkt. Dessutom har streamingspelaren volym- och helskärmskontroller, och den går bra, med några interaktiva element under den. Du kan till exempel betygsätta scenerna, kontrollera deras ranking och göra kommentarer längst ner på sidan.

tiny4k-innehåll

Planerar du att gå med? Lätt!

För att få tag på den här webbplatsens lockande samling och fap-värdiga innehåll kan du registrera dig för en begränsad 1-dagars testperiod ($ 1), som automatiskt förnyas som en kostsam månadsprenumeration ($ 39.95). Bortsett från det finns det återkommande medlemskap i en månad ($ 29.95), tre månader ($ 59.73) och 12 månader ($ 119.40).

Du kan registrera dig för just den här webbplatsen och inte gå med på någon av de länkade webbplatserna om du vill, men du kan också registrera dig för andra nät mot en avgift. Men om du går med här i förväg kan du dra nytta av ett unikt medlemserbjudande som ger dig tillgång till hela deras nätverk för en engångsavgift på endast $ 70. Därför är dina pengar värda eftersom de kommer att springa en lång mil med ryck och fapping. Anmärkningsvärt, eller hur?

Registrera dig: Få fördelarna och erbjudandena

tiny4k registrering

När du väl har registrerat dig får du ultimat tillgång till unika scener och videor med en genomsnittlig streamingtid på 30 minuter. Inte bara det, du kan också få hög åtkomst till högupplösta gallerier och skärmtagna uppsättningar som du kan ladda ner som zip-filer. Alla videor har många val för nedladdning och streaming. Streaming är dock begränsad till 1080p, så nedladdning är den enda metoden att se i 4K.

Vid tiden för denna recension finns det över 250 filmer och fotogallerier att se. Videor i MP4-format (upp till 4096 × 2160) och WMV (upp till 1280 × 720) kan ses i Flash-spelare (upp till 720p) och laddas ner i MP4 (upp till 4096 × 2160). Dessa super HD-filer är ganska stora (ibland över 3 GB), så kom ihåg det innan du laddar ner dem.

Vad sägs om de andra funktionerna? Mobilupplevelsen av Tiny4k?

Naturligtvis vet jag att du också söker svar på dessa frågor; låt mig ge dig mina tankar. Tiny4k antog några anmärkningsvärda funktioner från andra sociala medier. Deras sociala nätverksfunktioner inkluderar ett liknande Facebook-liknande "Like-system." Den här funktionen innebär att användare kan dela sina reaktioner på innehållet genom att glida över knappen Gilla.

Knappen visar automatiskt en mängd olika penisemoji-svar som fick mig att skratta och uppskatta webbplatsens skapare. Och om du väljer en fin, som det leende kukhuvudet, läggs motsvarande scen till dina favoriter automatiskt. Dessutom finns trailers, skärmkåpor, foton och nedladdade videor tillgängliga under videon. Du kan välja mellan 720p och 4K-upplösningar, så se till att du har tillräckligt med hårddiskutrymme innan du börjar samla in.

Jag är säker på att du kommer att ha ett massivt bibliotek med Tiny4k-videor innan dagen slutar, eftersom deras innehåll får en av de bästa egenskaperna i pornografivärlden. Dessutom är mobilupplevelsen lika utsökt som stationär plattform. Faktum är att allt på den här webbplatsen går smidigt och uppdaterat.

tiny4k gå med

För- och nackdelar med Tiny4k.club

• Exklusivt innehåll med små damer
  • Bra streaming- och nedladdningsfunktioner
  • Uppdaterar regelbundet
  • Ultra-kvalitet 4k innehåll
  • Med provmedlemskap
  • Interaktiva funktioner
  • Sizzling heta tjejer
  • Brett utbud av nedladdningsalternativ

• Frånvaro av kategorier och avancerade sökalternativ
  • Betala extra för bonusnätverk
  • Ganska liten plattform och gemenskap
  • Ingen information om modeller

12 bästa premiumporrsidor som liknar Tiny4k.club:

# 1 -  brazzers

brazzers webbplats

Brazzers är en mycket populär webbplats och anses vara en av de bästa premiumporrwebbplatserna fram till i dag. Under åren har det fortsatt att ge sin publik de bästa och ångande videorna. Sedan 2005, året för lanseringen, misslyckades det aldrig med att ladda upp en mängd olika teman. Inklusive, lesbisk sex, hardcore, förföriska MILFs, tonåringar, live amatör och många fler.

I många år har det faktiskt skapat en enorm inverkan på porrverksamheten. Varje dag ansluter sig många till sitt kåta samhälle, vilket gör det till en av de största användarbaserade över hela världen. Teamet bakom Brazzers satsade också mycket på produktion och kostnad för att se till att varje scen är av hög kvalitet. Utan tvekan säger deras titel som världens bästa HD-porrsida år 2019 allt.

• Stort samlat porrfilmer
  • Kategorier av videor är tillgängliga för enkel sökning
  • Det finns tillgängliga ocensurerade bilder
  • Inga annonser och popup-fönster
  • Den överkomliga medlemsavgiften
  • Tusentals scener att välja mellan
  • HD-videor är gott
  • Du kan strömma videor
  • Regelbundna uppdateringar och uppladdningar
  • Du kan komma åt mer än 33 webbplatser som en bonus

• Begränsad tid för provmedlemskap
  • Försöksmedlemskap är inte gratis
  • Vissa videor som laddats upp 2009 fungerar inte
  • Det finns vissa kategorier med begränsat videoinnehåll

# 2 -  Reality Kings

realitykings hem

Reality Kings är en av de bästa premiumporrwebbplatserna idag. Faktum är att innehållet här inte är vanligt. Istället har den massor av fantastiska scener och högkvalitativ kameraupplösning. Det finns också ett utmärkt urval av de sexigaste kvinnorna på planeten. Inklusive heta MILFs, förföriska unga flickor, styvbror jävla heta syster, erotisk massage, falska läkare och så vidare. Faktum är att Reality Kings är kungen av porr som ingen annan webbplats kan matcha.

Full RealityKings recension.

• Testperioden är bara $ 1
  • Regelbundna uppdateringar och videouppladdningar
  • Ett stort antal porrsamlingar
  • Alla de hetaste och mest populära porrstjärnorna är alla här

• Medlemmar kan ladda ner högst 50 videor per dag

# 3 -  FakeHub

fakehub

Med babes i både mjuk och hardcore porr, med FakeHub, får du obegränsad tillgång till tilltalande foton och videor som säkert kommer att öka dina sinnen. I motsats till webbplatsens namn finns det absolut inget "falskt" på denna webbplats - allt är legitimt och 100% äkta! Falska taxibilar, falska poliser, falska gjutningar eller andra falska scenarier eller roller men med det riktiga och heta könet. Du kommer att hitta tjejer som placeras i olika scenarier som nästan alltid kommer att leda till något stort (och sexuellt!).

Med FakeHub, alla dina sexuella fantasier kommer lätt att leva upp eftersom det skryter av deras verklighetsporr och de är kända för sin breda täckning av nischer och kategorier. Bilsex? Castar scenarier? Du hittar kåta tonåringar, MILFs och nästan alla heta kvinnor och killar i högkvalitativa videor och bra sex. Webbplatsen har använts ganska länge så du kan förvänta dig ett brett utbud av hardcore-action.

• De flesta modeller är från Tjeckien
  • Vilda tonåringar och heta MILFs
  • Fake Taxi - mycket populär bland porrfans
  • Regelbundna uppdateringar
  • Tillgänglig från vilken enhet som helst
  • Enkelt att använda gränssnitt och praktiska verktyg
  • En varierad blandning av kvinnliga stjärnor
  • Alla videor har undertexter

• Att ladda ner videor kostar extra
  • Inget modellindex
  • Ingen avancerad sökning
  • Några nätverkssajter uppdateras inte längre
  • För närvarande på en tillfällig paus

# 4 - Bangbros

bangbros

Under nästan två fantastiska årtionden fortsätter BangBros att blomstra med att skapa de kinkiest, vildaste och mest imponerande videorna till alla sina lojala tittare. Säkerhetskopierad med över femtio webbplatser som separat ägnar sig åt att tillhandahålla högkvalitativa porrfilmer för ditt nöje. Det kan faktiskt tillgodose alla typer av sexuella intressen, fetisch, kinks och andra erotiska preferenser hos varje publik.

Tillsammans med den största listan över hetaste och mest efterfrågade porrstjärnor, BangBros har massor av fantastiskt innehåll och funktioner att njuta av och kyla. Ingen annan premiumporrwebbplats kan matcha det som BangBros har uppnått och de unika saker som det kan erbjuda. Det är verkligen den riktiga OG för porr!

• Det är hem för femtio fantastiska webbplatser
  • Varje webbplats som visas här har tusen exklusiva innehåll
  • Uppdaterar regelbundet
  • Massor av kategorier och preferenser att utforska
  • Har hetaste och mest efterfrågade porrstjärnor och amatörmodeller
  • Publiken får smaka på både professionella och amatörscener
  • Högkvalitativa videor och fotogallerier
  • Kompatibel både på stationära och mobila enheter
  • Du kan titta på och ladda ner allt du vill
  • Flera videoformat tillgängliga för enkel visning
  • Avancerad sökning är tillgänglig

• Vissa webbplatser som visas här uppdateras inte regelbundet
  • Kräver extra avgift för att se 4K-innehåll

# 5 - MileHighMedia

milehighmedia

Du kan röka leder så många du vill, men den typ av höga du får från att röka kommer aldrig överst i MileHighMedia "hög". Visst erbjuder sexuell underhållning från ett stort urval av professionella vuxna skådespelare, den här webbplatsen har verkligen tagit högkvalitativa videor till din skärm.

MileHighMedia är en fantastisk porrwebbplats med ett brett urval av funktioner, videor och sexuellt innehåll att njuta av. Alla scener är imponerande och gjorda av jävla underbara kvinnor. Säkert lämna dig munnen. På samma sätt har det ett stort urval av handlingar, fetisch och kinks för alla älskare med unik smak. Det finns faktiskt en stor samling porrvideor som väntar på dig.

MileHighMedia recension här.

• Det finns hundratals 4K-videor tillgängliga
  • Regelbundna uppdateringar
  • Fantastisk design och användbarhet
  • Streaming i högupplöst format
  • Nedladdning är snabb och pålitlig
  • Stor lista med porrstjärnor på både manliga och kvinnliga
  • Innehåller exklusiva webbplatser till ett pris

• Nedladdning kan behöva betala extra
  • Begränsad tid för en gratis testperiod

# 6 - Digital Playground

img

Den fantastiska funktionen om digital Playground är att det i flera år har skapat högkvalitativ pornografi. Dessutom är denna webbplats bland USA: s allmänt populära och största porrföretag. Återigen producerades massor av stora filmer med populära porrstjärnor och berättelser. De fick till och med flera affärsutmärkelser och de flesta av deras DVD-skivor rankades som bästsäljande. Visst, denna plats är för dig. Framför allt är en annan stor sak att många av de bästa porrskådespelerskorna under det senaste decenniet har varit här.

• Den har en smyga titt på de videor som finns på sidan
  • Du kan spara en stor summa pengar när du utnyttjar deras 12-månaders medlemskap
  • Tusentals HD-, 4K- och topprankade videor
  • Full tillgång till alla deras videoserier och avsnitt
  • Blu-ray-version av DVD-skivor kan köpas

• Nedladdning av videor är endast tillgängligt för premiummedlemmar

# 7 -  mofos

Mofos är den högsta rankade premiumporrwebbplatsen på internet och anses vara en av de säkraste platserna att utforska. Det finns verkligen en anständig mängd porrfilmer här. Alla är med unika scener, berättelser och olika skådespelare. Det finns också ett stort urval av genrer tillgängliga, som avsugningsjobb, blondiner, MILFs, parbyte och amatörinstallation. Alla medlemmar tittar fritt på allt innehåll här utan problem med fördröjningar och prestanda av låg kvalitet.

full Mofos recension här.

• Den innehåller olika webbplatser som har fantastiska funktioner
  • Alla videor i samlingen är av hög kvalitet
  • Webbupplevelsen är anständig och mycket smidig
  • Modeller ger en fullständig beskrivning av sig själva

• Du måste betala extra om du vill ladda ner
  • Ingen avancerad sökning tillgänglig

# 8 - Porrstjärnanätverk

pornstart-nätverk

Som namnet säger är Pornstar Network en av de bästa premiumporrwebbplatserna som samlar alla finaste och professionella porrstjärnor på ett ställe. Eftersom det är en premiumwebbplats måste alla roliga och spännande funktioner betalas innan de går åt. Faktum är att alla videor är av hög kvalitet och tagna i fantastiska vinklar.

• Kategorier är många, och många videor du kan välja mellan
  • Lagrar mycket sexigt innehåll
  • Porrstjärnor är underbara

• Olika vintageinnehåll
  • Vissa av videorna är inte i HD-kvalitet

# 9 -  PropertySex

propertysex

Property Sex är en hardcore reality-plattform. Det är här förföriska fastighetsmäklare vill ta saker i egna händer när de visar en fella-runda när det gäller att producera ett köp på huset. Dessutom fattar de beslutet att de kan flytta avtalet genom att avslöja sina fittor och låta sina potentiella kunder krossa skiten ur dem. Om och bara om, sovrummen är för små eller bakgården inte riktigt underbar att titta på, till exempel. Slutligen introducerar PropertySex varje vecka nytt innehåll och de har på listan de flesta av de finaste kycklingarna i porrindustrin.

• En stor samling HD-fastighetsporrfilmer
  • Uppdateringar varje vecka
  • Högkvalitativa och heta porrstjärnor
  • Produktionen är högt uppskattad

• Det kostar extra pengar när du laddar ner

# 10 -  Bang.com

bang.com

Om du vill titta på en hel serie porrvideor rekommenderar jag att du besöker Bang.com. Naturligtvis, tänk på det som att vinna i lotteriet. Den trevliga delen med denna plattform är att den med så många av de hetaste porrstjärnorna i vuxenunderhållningsbranschen levererar fantastiskt innehåll hela tiden. Dessutom har Bang.com ansetts vara ett ledande varumärke inom underhållningsbranschen i fjorton år i rad. I slutändan rekryterar plattformen fortfarande färska unga porrstjärnor på den här webbplatsen som ska annonseras.

• Ladda ner obegränsat porrfilmer varje dag
  • Bang Originals är det mest populära avsnittet på denna webbplats
  • Varje dag uppdaterar webbplatsen sin samling och lägger till nya videor
  • Du kan komma åt FireTV och ROKU-enheten via appen
  • Tusentals videor i biblioteket med tusentals modeller att välja mellan

• En gratis provperiod är tillgänglig inom två dagar

# 11 -  RedTubePremium

redtubepremium

RedTubePremium.com-webbplatsen har varit en av världens mest framgångsrika pornografiska webbplatser någonsin. Så om du vill få tydligt innehåll gratis är den här platsen verkligen för dig. För närvarande visualisera dessa funktioner och innehåll i en betald version som inte kommer att störa dina reklamfilmer och kommer med material av hög kvalitet.

Vidare kommer RedTubePremium.com på samma sätt att skicka massor av videor i full längd och en massa ytterligare. Den här premiumsidan erbjuder verkligen klipp till ett rimligt pris från stora porrplattformar på webben. Viktigast av allt, den fina delen om detta, du kan ha allt detta innehåll på en plats kombinerat.

• Mest populära porrsida i årtionden
  • Gratis provperiod inom en vecka för att uppleva fördelarna med premiummedlemskap
  • Den har massor av innehåll från Fakehub, Naughty America, Brazzers och många fler
  • HD VR-porns finns tillgängliga
  • Det är möjligt att titta på och ladda ner 4K Ultra-HD-porr
  • Inga irriterande popup-fönster och annonser

• Inte exklusivt innehåll

# 12 -  Twistys

Twistys

En annan bästa premiumporrwebbplats idag är Twistys. Under många år skapade webbplatsen ett respekterat namn inom porrindustrin. Under åren har Twistys dock tagit innehållet till en helt ny nivå. Från söta nakna tjejer till hardcore-videor, innehållet här är annorlunda och gott. Dessutom, om du vill se de hetaste och sexigaste kycklingarna på planeten, gå över till Twistys och tillfredsställ med sitt sexiga innehåll.

• Etablerad webbplats och trovärdigt namn
  • Massor av modeller finns tillgängliga
  • Innehåll som videor är i HD-kvalitet

• Begränsad provperiod
  • Ingen avancerad sökning

Avslutande tankar

Trots sitt namn ger plattformen extra glädje åt porrentusiaster som älskar små och små unga modeller i extrem action med män och dildos som är alldeles för stora för dem. Varje användares prenumeration innehåller HD-filmer, ett bekvämt medlemsområde, ytterligare interaktiva funktioner och ett fantastiskt bonusregistreringserbjudande som ger dig tillgång till hela deras nätverk.

Dessutom har Tiny4k kanske inte den mest omfattande samlingen av pornografi på Internet, men de har en av de mest betydelsefulla samlingarna. Flickorna är fantastiska och skickliga, produktionen är felfri och bilden är kristallklar. För beundrare av de minsta prostituerade är Tiny4k väl värt att gå med. Med sina ultrahögupplösta videor får porrmedborgare aldrig tillräckligt med webbplatsens erbjudanden. Å andra sidan, om du söker efter andra premiumsidor som ger dig en smak av tillfredsställelse som Tiny4k, gå in på dessa webbplatser och bli mätt 24/7:

1. brazzers
  2. Reality Kings
  3. FakeHub