Uppdaterad: 17 oktober 2021

Bang.com recension

& 12 BÄSTA premiumporrsajter som Bang.com

Visa mig 12 alternativ för Bang.com

bang.com

Ja, det här är det! Letar du efter en plats för att ha innehåll för dina kåta och erotiska tankar? Bang.com är en plattform för att få premiummaterial för dina onaneringsbehov. Denna webbplats är en fantastisk one-stop shop för allt som är pornografiskt; namnge dem alla, det är säkert här! Jag är glad och nöjd med antalet spännande saker att se fram emot i Bang.com. Porrstjärnor, videor och klipp och det stora utbudet av innehåll kommer att släcka din törst. Var redo att nå det klimaxet med bara ett klick!

Bang.com, en premiumsida, erbjuder ett brett utbud av kategorier samt hundratusentals filmer. På tal om premiumwebbplatsen, förvänta dig mycket kvalitetsinnehåll i närheten. I sina filmer gör kvinnorna många fängslande drag, avsugningar och mer. Bortsett från det, knullar eller älskar de i olika positioner som ditt smutsiga sinne någonsin kan tänka sig. Mer, det finns ett brett utbud av modeller att välja och rycka från!

Bang.com har arbetat outtröttligt sedan starten för att etablera sig som den främsta vuxenwebbplatsen med ett oändligt utbud av vuxenmaterial. Bang.com kan beskrivas som en rörporrsida där du kan se vuxna filmer från stora studior, men de har nyligen introducerat sina egna producerade filmer också. Den här webbplatsen kan vara ditt bästa val om du vill se filmer för vuxna privat och konfidentiellt. Vad ska man göra? Registrera dig helt enkelt och bli medlem och börja titta på filmer obegränsat och dygnet runt.

Håll dig redo att slå den smällen!

Jag uppskattar denna plattform eftersom Bang har en av de mest omfattande samlingarna jag någonsin har sett. När du säger omfattande betyder det att du kan ha allt du letar efter. Att gå med på plattformen innebär att få tillgång till ett stort antal porrfilmer. De har också spännande exklusivt innehåll samt material från andra delningsplatser.

bang.com original

Vid den exakta tidpunkten för denna recension skriver Bang det antal innehåll de för närvarande har. Jag fann stor spänning med 136 240 videoinnehållet de erbjuder oss, porrmedborgare. De är också höga och stolta med sina 20 213 modeller som uppvisar hethet och kroppsbyggnad som man aldrig kan motstå - talar om svårigheter att motstå? Tja, detta är uppenbart med webbplatsens antal registrerade användare. De 1 627 505 porrmedborgarna visar hur stora fansen på denna webbplats är. Jag vet att de kan nå mer efter denna recension. Vad mer att säga? Det är verkligen en smäll på Bang.com.

Intensiv skärm och webblayout

bang.com videor

Bang.com har delat upp sitt material i en mängd olika områden, genrer och etiketter. Med den här funktionen kan allt vara rätt på rätt spår. Även om det finns mycket porr på den här webbplatsen är det förvånansvärt enkelt att hitta vad du vill för din ryckiga resa. Mer så kan jag identifiera att sökfältet har fler funktioner än väntat. Du kan se de senaste och trendiga sökningarna från de flesta användare. Förutom det kan du också få snabba länkar till kategorier, nya videor, bästa videor och porrstjärnor.

Dessutom finns ett användbart modellindex för enkel åtkomst. Du kan också titta på de mest populära eller senaste scenerna och fotosamlingarna. Användare kan också lagra sitt favoritmaterial och skriva kommentarer om det. Faktum är att Bang.coms webbplats är riktigt attraktiv. Webbplatsen visade modellens bröst och rumpor framträdande på den övre bannern, och uppmärksammade oss. Webbplatsen har också en mörk bakgrund som hjälper varje video att sticka ut. Några viktiga flikar, som videor, B Originals, Prime, Channels, Pornstars och Cams, finns högst upp.

Bang.com's Rise to Extreme Popularity

Har du hittat en rörtjänst som låter dig se så många vuxna filmer du vill från viktiga studior? Bang.com är en videodelningstjänst där du kan se olika lockande pornografiska filmer från några av branschens ledande studior. Men det slutar inte där. Du kommer också att kunna välja och köpa DVD-skivor och se förföriska vuxna filmer gjorda internt som ger dig svårt.

Bang.coms bibliotek är imponerande. Biblioteket kommer att växa i storlek om du besöker webbplatsen oftare. Varje dag publicerar webbplatsen upp till hundra scener, varav några är unika. Bang.coms senaste videor har också publicerats i 4k. Dessutom har du obegränsad tillgång till att strömma och ladda ner dem.

bang.com nedladdning

Mobilupplevelse och nedladdningar

En bra sak är att Bang.com är tillgängligt för alla typer av enheter. Du kan använda din mobiltelefon, surfplatta eller dator för att komma åt webbplatsen och ha kul. Webbplatsen är mobilresponsiv, vilket är ett plus för Bang.com. Den laddas snabbt och smidigt oavsett vilken enhet som används. Mer när du blir medlem kan du ladda ner så många filmer och innehåll som du är intresserad av. Du kan också välja att titta på och strömma videor och klipp vid ett senare tillfälle genom att spara dem.

Du kan också trycka på dina mest älskade videor som en av dina favoriter eller helt enkelt lägga till dem i din samling. Allt är enkelt och vänligt här på Bang.com. För en 2 GB-video kommer nedladdningshastigheten att vara 30 MB per sekund. Alla scener du kommer att se här är helt unika. Du kan också ladda ner filmerna i MP4-format. Du kan också spara foton i JPG- och ZIP-filformat. Goda nyheter! De senaste filmerna som lagts till på webbplatsen är i HD-format. Slutligen varierar bithastigheten från 6000k till 40000k.

Få den smällen med det perfekta priset

Bang.com är en premiumsida för vuxna som har mycket att erbjuda. Den sorgliga delen är dock att du inte kommer att se några filmer om du inte blir en betalande medlem. Det finns inte heller något alternativ för en gratis testperiod. Det enda du får gratis är två sekunders retor av några spännande scener. Idag erbjuder Bang.com erbjudanden och rabatter. De är för närvarande i en sommarförsäljning; därför varierar priserna med följande:

• 1 månad - $ 29.95
  • 6 månader - 99.95 $ för endast 16.65 / månad
  • 12 månader - $ 120.00
bang.com gå med

Bli medlem: kortaste stegen

För att gå med, ange bara din e-postadress och ett lösenord och välj sedan lämpligt medlemskap. När du har gjort det kan du nu välja en betalningsmetod och klicka på Få din Bang Access-knapp. Du kan betala med ditt Visa eller Mastercard.

Ditt medlemskap tar dig långt; Därför kommer du att kunna se alla originella Bang exklusiva scener såväl som liveuppträdanden från några av de finaste livekamerorna. Den här webbplatsen är verkligen säker för sina medlemmar. Om du känner att du vill avsluta din prenumeration kan du säga upp ditt medlemskap genom att gå till din kontosida eller kontakta Bang.com och be deras kundtjänstpersonal säga upp det åt dig. Se hur lätt det kan vara!

Få tillgång till den exklusiva B! Original och Prime Videos

bang.com bild

Det läckra innehållet i Bang.com blir till och med kryddigare och spännande. Deras exklusiva innehåll skakade och slog pornografins värld. Varje originalinnehåll innehåller sektioner och en serie filmsamlingar för att intensifiera dina fantastiska ögonblick. B! Originalserien inkluderar:

• Riktiga tonåringar
  • INGR
  • Överraskning
  • Knep
  • Vägkanten XXX
  • rammade
  • Söt och rå
  • Fck Nytt
  • Skruva in polisen
  • Glamkore
  • Riktiga MILFS
  • Confessions

Prime-sektionerna innehåller också innehåll som inkluderar Prime Videos, Early Access, Studios, Deals och mer. Bortsett från det tilldelar området Kanaler alla funktioner i Bang.com. Detta vänder sig till Bang Channels, Premium Channels och Real Amateurs. Du kan också filtrera varje kategori beroende på vilken nisch du föredrar.

Porrstjärnor och deras hethet på Bang.com

Porrstjärnans avsnitt ger de trendiga och mest kända heta pornografiska brudarna. Du kan också komma åt deras högupplösta bilder på den här sidan. Det är också möjligt att rangordna porrstjärnor efter de mest populära. Du kan också filtrera deras kön, ögonfärg, hårfärger, etnicitet och till och med koppstorlek.

Om du vill lära dig mer om modellen, gå till deras modellindexsida genom att klicka på deras profilsida. På Bang.com-plattformen finns nästan tjugo tusen porrstjärnor i modellindexet. Vissa är klassiska, medan andra är fräscha och nya ansikten, men de har alla en profil med en biobeskrivning och en lista över alla filmer som hon har medverkat i.

bang.com porrstjärnor

För- och nackdelar med Bang.com

• Ladda ner obegränsat porrfilmer varje dag
  • Bang Originals är det mest populära avsnittet på denna webbplats
  • Varje dag uppdaterar webbplatsen sin samling och lägger till nya videor
  • Du kan komma åt FireTV- och ROKU-enheter via appen
  • Tusentals videor i biblioteket med tusentals modeller att välja mellan

• En gratis provperiod är tillgänglig inom två dagar
  • Behöver medlemskap för att få åtkomst till alla webbplatsens funktioner

12 BÄSTA premiumporrsajter som liknar Bang.com:

# 1 - Bangbros

bangbros

BangBros är en av de bästa premiumporrwebbplatserna idag. Det som gör att det sticker ut från resten är på grund av de högkvalitativa videoklippen de producerade dagligen. Visst har den en fantastisk lista över hetaste porrstjärnor och amatörstjärnor redo att göra din tittning angenäm och intressant.

På grund av sin popularitet har många porrstjärnor här gjort det till centrum och känt över hela världen. Fram till denna dag växer BangBros sina följare dagligen och har blivit en av de största fansen någonsin noterats.

Fullständig BangBros recension.

• Tusentals porrval
  • Nedladdning är tillgänglig
  • Uppdateras regelbundet för att ge nytt innehåll till användarna
  • Enkel sökning av videor på grund av kategorier

• För att se videoklipp i 4K-upplösning måste du betala en extra avgift

# 2 -  brazzers

brazzers webbplats

Brazzers är en mycket populär webbplats och anses vara en av de bästa premiumporrwebbplatserna fram till i dag. Under åren har det fortsatt att ge sin publik de bästa och ångande videorna. Sedan 2005, året för lanseringen, misslyckades det aldrig med att ladda upp en mängd olika teman. Inklusive, lesbisk sex, hardcore, förföriska MILFs, tonåringar, live amatör och många fler.

I många år har det faktiskt skapat en enorm inverkan på porrverksamheten. Varje dag ansluter sig många till sitt kåta samhälle, vilket gör det till en av de största användarbaserade över hela världen. Teamet bakom Brazzers satsade också mycket på produktion och kostnad för att se till att varje scen är av hög kvalitet. Utan tvekan säger deras titel som världens bästa HD-porrsida år 2019 allt.

• Stort samlat porrfilmer
  • Kategorier av videor är tillgängliga för enkel sökning
  • Det finns tillgängliga ocensurerade bilder
  • Inga annonser och popup-fönster
  • Den överkomliga medlemsavgiften
  • Tusentals scener att välja mellan
  • HD-videor är gott
  • Du kan strömma videor
  • Regelbundna uppdateringar och uppladdningar
  • Du kan komma åt mer än 33 webbplatser som en bonus

• Begränsad tid för provmedlemskap
  • Försöksmedlemskap är inte gratis
  • Vissa videor som laddats upp 2009 fungerar inte
  • Det finns vissa kategorier med begränsat videoinnehåll

# 3 - Fakehub

fakehub

En av de bästa premiumporrwebbplatserna, Fakehub har tagit saker till en annan nivå. Faktum är att det ger de lojala tittarna en intressant berättelse och nya karaktärer att njuta av. Det har också massor av sexiga, vackra porrskådespelerskor som uppträder professionellt framför kameran. Framför allt har den många fantastiska funktioner, bonusar och videor med högsta upplösning att njuta av hela dagen.

full Fakehub recension här.

• Varje dag laddas nya videor upp
  • Innehållet uppdateras regelbundet
  • Äkta webbplatser finns på sidan
  • Användarupplevelsen är fantastisk och designen är enkel
  • Medlemmar kommer att uppleva massor av fördelar

• Avancerad sökning är inte tillgänglig
  • Ingen sökordssökning
  • Det engelska språket är inte tillgängligt för vissa utvalda webbplatser

# 4 -  PornHub Premium

pornhub premium

Pornhub Premium är uppenbarligen premiumversionen av den mest populära porrwebbplatsen på internet som heter Pornhub. Denna webbplats erbjuder fantastiska fördelar, till exempel bristen på irriterande annonser, tillgång till allt innehåll och HD-bilder eller videor.

Visst, alla dessa är tillgängliga utan att betala en extra krona. Som en premiumwebbplats erbjuder den också högkvalitativ streaming, VR-porrfilmer, DVD-filmer, HD-upplösning och snabb nedladdning. För att inte tala om, webbplatsen är helt säker och skyddad.

• Den kostnadsfria provperioden varar i en vecka
  • Regelbundna uppdateringar så att samlingen har nytt innehåll varje dag
  • Massor av innehåll och val
  • ingen reklam
  • Högupplösta videor
  • Virtuella verklighetsscener är tillgängliga och läggs till dagligen

• Kräver betalning på 8 USD / månad efter att testperioden är slut

# 5 - Vuxetid

vuxen tid

Webbplatsen för AdultTime.com kallas ibland ”Netflix för porr”. Här kommer du att upptäcka årtionden av uttryckligt innehåll. Du kommer också att upptäcka gruppsex, nya creampies, gay-sex, styvmorssex, interracial sex och hardcore. På samma sätt uppdaterar den ofta sin stora samling dagligen.

Dessutom få tillgång till massor av porrkanaler laddade med fantastisk produktion från många kända porrföretag, originalserier och enskilda webbplatser med nischområden skräddarsydda för dig från cirka hundra webbplatser.

• Mer än 50,000 XNUMX videor har lagts till i sitt stora antal samlingar
  • DVD och supportvideor är mer än 13,000 XNUMX
  • Fri tillgång till premiumfunktioner inom en vecka
  • Inga irriterande annonser
  • HD VR-porr är tillgängliga
  • Uppdaterar webbplatsen med nya videor regelbundet
  • Streaming är smidig även på icke-premiumkonton
  • 70 platser är tillgängliga för åtkomst till ett pris

• Saknar porrstjärnadatabas

# 6 -  Elak ängel

evilangel webbplats

Tillbaka 2004, året för lanseringen. Sedan dess blev Evil Angel en av de bästa premiumporrwebbplatserna fram till denna dag. Faktum är att dess videosamlingar är massiva och fulla av spännande scener. Det finns också regelbundna uppdateringar av videor tillgängliga, vilket gör hela tittarupplevelsen mycket roligare varje dag.

• Hardcore och starka porrvideor är gott
  • Prisvärd betalning för medlemskap
  • Kundtjänsten är tillgänglig dygnet runt
  • Videor är i 4K och högupplöst kvalitet

• Några av medlemmarna rapporterade ibland att de släpar efter

# 7 - Twistys

Twistys

En annan bästa premiumporrwebbplats idag är Twistys. Faktum är att under många år skapade webbplatsen ett respektabelt namn i porrindustrin. Men genom åren har Twistys tagit innehållet till en helt ny nivå. Från söta nakna tjejer till hardcore-videor, innehållet här är annorlunda och gott. Om du vill se de hetaste och sexigaste kycklingarna på planeten, gå bara över till Twistys och nöja sig med sitt sexiga innehåll.

• Etablerad webbplats och trovärdigt namn
  • Massor av modeller finns tillgängliga
  • Innehåll som videor är i HD-kvalitet

• Begränsad provperiod
  • Ingen avancerad sökning

# 8 - mofos

Mofos är den högsta rankade premiumporrwebbplatsen på internet och anses vara en av de säkraste platserna att utforska. Ärligt talat finns det en anständig mängd porrfilmer här. Alla är med unika scener, berättelser och olika skådespelare. Det finns också ett stort urval av genrer tillgängliga, som avsugningsjobb, blondiner, MILF, parbyte och amatörinstallation. Det är uppenbart att alla medlemmar tittar fritt på allt innehåll här utan problem med fördröjningar och prestanda av låg kvalitet.

Fullständig Mofos recension här.

• Den innehåller olika webbplatser som har unika funktioner
  • Alla videor i samlingen är av hög kvalitet
  • Webbupplevelsen är anständig och mycket smidig
  • Modeller ger en fullständig beskrivning av sig själva

• Du måste betala extra om du vill ladda ner
  • Ingen avancerad sökning tillgänglig

# 9 -  PropertySex

propertysex

PropertySex är inte bara en hårdporrsida utan också en av de bästa premiumporrwebbplatserna idag. Som namnet antyder handlar den här webbplatsen mest om fastighetsmäklare som säljer hus, och i gengäld knulla skiten ur dem. Det finns många scener och berättelser att titta på, och varje video är verkligen unik och spännande. I slutändan sker regelbundna uppdateringar på webbplatsen varje vecka. Du kan också fritt välja dina favoritflickor från deras enorma samling.

• Många fastighetsporrfilmer i HD-kvalitet
  • Porrstjärnor är högklassiga och underbara
  • Weekly uppdaterar webbplatsen och innehållet
  • Högvärdig produktion för varje scen

• Nedladdning kräver ytterligare betalning

# 10 -  SpankBang

smäll bang

Stoppad med precis rätt mängd verktyg och funktioner, kommer den här webbplatsen att bli överväldigad av mängden innehåll som de har att erbjuda. Det bästa med Spank Bang är att du kan använda det gratis, vilket är något du sällan ser, särskilt när vi pratar om kvalitetsporr. Du kan också kolla in deras premiumtjänster, där du kan strömma och ladda ner deras videor, ladda upp din egen hemmagjord porr, prenumerera på de hetaste tjejerna på skärmen och till och med ha en sida dedikerad till ditt speciellt samlade innehåll som passar dig.

Fullständig SpankBang recension här.

• Inga annonser och popup-fönster
  • Finns på andra språk
  • Mobile vänliga
  • Högkvalitativa videor

• Inga GIF-bilder och bilder
  • Bara ett fåtal amatörinnehåll
  • Medlemsprofilen är inte detaljerad

legalporno webbplats

Den här fokuserar huvudsakligen på rakt och lesbiskt innehåll och med antalet videoklipp som de har att erbjuda kan du säkert komma igång direkt. Legal Pornos premiuminnehåll har många teman och realistiska scener tillgängliga. Deras trailers är vanligtvis ganska lågkvalitativa, så du måste betala extra pengar för att se det i full HD. Med kategorier som sträcker sig från orgier, gangbang och andra otäcka sexuella scener, är deras videor säkert mer än tillräckligt för att du vill göra det snabbt och hårt.

• HD- och 4K-upplösning av videor
  • Nedladdningsbara videor gratis
  • Snabb och enkel navigering

• Låg kvalitet videor för gratis medlemmar
  • Inga zip-filer för bilder
  • Vissa bonussidor är inaktiva

# 12 - youjizz

youjizz webbplats

Den här webbplatsen har en imponerande samling porr och har funnits i flera år och tillfredsställer alla deras fetischer och kinks. De flesta av deras videor är i HD-kvalitet, både professionella och hemlagade. Eftersom Youjizz är som en häftklammer i varje porrfans lista har det kontinuerligt förbättrats under åren. Till skillnad från de flesta webbplatser som kräver registrering och betalning tillåter Youjizz streaming och nedladdning även utan någon av dessa. Bläddring har underlättats med deras organiserade gränssnitt och funktioner; du kan kolla in Youjizz innehåll och deras modeller på nolltid. Den har en ganska bra blandning av nästan allt - med alla olika scener, teman och nischer. Youjizz är en gudssänd porrsida för alla som vill ladda ner gratis.

Youjizz fullständig recension här.

• Mer än 3 miljoner videor
  • Både amatör och professionellt innehåll
  • 100% fri

• Irriterande popup-fönster
  • Distraherande annonser

Avslutande tankar

Bang.com har ett stort urval av både klassisk och fräsch porr. Det mesta av deras innehåll är tillgängligt i 4K och kommer från alla dessa toppnivånätverk. Det producerar också unikt och exklusivt material som är känt för obegränsad streaming och nedladdning på en uppdaterad webbplattform. Videorna laddas ner i MP4-format via nätverket. Du kan också ge en film ett betyg och till och med lämna en kommentar. Sannerligen cool!

Dessutom kan du bläddra efter kategori och lägga till några filmer som favoriter. Webbplatsen har en rudimentär sökfunktion och är mobilvänlig. Denna webbplats är övertygad om att den kommer att ge dig mer porr än du kan hantera med många dagliga uppdateringar. Du får chansen att ladda ner och se all denna pornografi utan några begränsningar. På Bang.com är allt på rätt spår när det gäller användarupplevelsen. Sammantaget är det en utmärkt källa till underhållning för vuxna som kommer att fortsätta att vara så under många år framöver.