Uppdaterad: 5 december 2021

HentaiFox recension

& TOP-12 Anime Porn, Doujinshi, Hentai-sajter som hentaifox.com

Visa mig 12 alternativ för Hentaifox.com

HentaiFox huvud

Det är svårt att slå HentaiFox när det gäller kvalitet och erotik i mangastil. På den här webbplatsen hittar du ett stort urval av extrema porrteman, inklusive snarkiga karaktärer, gigantiska tuttar och massor av heta ungar. Det har både trovärdigt och fiktivt smut tillgängligt. Hardcore -fans borde veta att det finns många varianter av hentai -konstverk, och Hentaifox har allt för din surfning. Det är en enda butik för alla saker hentai.

Till råga på allt har de nästan allt från doujinshi för vuxna till animerade erotik- och hentai -serier - allt är helt gratis! Jag måste säga att denna HentaiFox -recension å andra sidan går utöver att bara titta på webbplatsen och dess innehåll. Med en hel del forskning kan du lära dig allt som finns att veta om hardcore -serierna, från navigeringstips till distinkta element som lockar besökare in. Låt oss se vad den här hentai -webbplatsen har att erbjuda nedan.

Foxy Anime Porn från HentaiFox

Om du desperat letar efter snygga ungar, leta inte längre än HentaiFox. Du kommer att upptäcka att du behöver allt på en jävla plats. Bilder finns tillgängliga som tillgodoser alla dina virtuella sexuella infall och önskningar - oavsett om det är fysiska former, tvångstankar eller bara vanliga drömmar.

Alla har särdrag när det gäller sexuellt explicit innehåll de gillar att sluka, och anime x-rated flicks låter dem uttrycka sina djupaste nöjen genom att skapa skräddarsydda manga och hentai. Faktum är att de virtuella möjligheterna på HentaiFox är obegränsade, med häpnadsväckande kroppsfigurer, många sexvärldar att upptäcka, sex med mutanter, övernaturliga varelser, bläckfisk, tabubelagda aktiviteter och några ökända men ändå kända begrepp trendiga nuförtiden.

Var kommer HentaiFox -populariteten ifrån?

HentaiFox hentai

HentaiFox erbjuder en omfattande samling av de mest underhållande och förföriska hentai -porrfilmerna och foton. Faktum är att miljontals människor världen över gillar japanskt sexuellt explicit innehåll. Det är bland de mest populära erotiska formerna i USA ensam och kanske bland de mest populära hentai -sajterna över hela världen. Eftersom detta är "Hentai", som avser varje obehaglig sexuell aptit, bör du förvänta dig upprörande begrepp här och där. Det är det som gör HentaiFox mycket ökänt fram till idag.

Dessutom erbjuder webbplatsen ett brett utbud av bisarra fetischer, från rollspel till monsterfantasier. Du kan inte föreställa dig hur många sorter av obscena scener som finns tillgängliga här. Jag blev till och med förundrad efter vad jag har sett från den här webbplatsen - särskilt tabuavsnittet. För det mesta gillar konstnärerna på denna webbplats att skapa den sensuella porrfilmstripen för din säregna och ovanliga smak. HentaiFox erbjuder en fantastisk känsla av gemenskap, vilket är en extra bonus. Den har ett brett utbud av japansk 3D -underhållning och animerat sexuellt innehåll.

HentaiFox -gränssnitt

HentaiFox populära serier

Nya användare kommer att uppskatta webbplatsens enkla design med enkla funktionstangenter och uppenbara navigationssystem. Den svarta färgkombinationen gör att den också ser sofistikerad ut. Dessutom, med den vanliga innehållslanseringen av HentaiFox, har användarna massor av ständiga hentai att utforska. Många gallerier är indelade i film, porr, karaktärer, parodi, grupper och skapare. Det finns ingen inlärningskurva så att du bara kan fokusera på spänningen i äventyret som väntar. Även om det finns enstaka annonser, hindrar de inte avsevärt din njutning av webbplatsen.

Varianter av Hentai Finns på HentaiFox

HentaiFox doujinshi

Hentai -innehåll på HentaiFox kan censureras eller ocensureras, och det finns många sorter att välja mellan. Japan, ursprungslandet, har restriktioner och policyer som har censurerat hentais existens. Men nu har nya typer av hardcore -porr uppstått sedan konstvärlden har utvecklats och förändrats. Nu måste vi tacka införandet av nya lagar och förordningar som låter oss njuta av okensurerad hentai. För dem som vill ha ocensurerat innehåll finns det mycket du kan få på HentaiFox. Dessa tekniska begränsningar övervinns genom att införa unika perspektiv, koncept och animationsarbete.

Bland de hentai som finns på HentaiFox finns saker som utomjordingar, porrfilmer, x-rated anime, bläckfisk analsex, monster-och-främmande sex, robot-och-sex-berättelser och mycket mer. Hentai -porr kan också innehålla fler former av sexhandlingar än bara en enkel romantik mellan två personer. Så, användare kan ta reda på om de föredrar den finaste ursprungliga japanska animationen eller ännu mer samtida erotiska serier som avviker lite från det konventionella.

• HentaiFox Parodier
HentaiFox parodier

HentaiFox är en utmärkt resurs för att hitta stygga och sexiga interaktioner mellan huvudpersonen i olika medier, inklusive anime, filmer, spel och mycket mer. Du hittar allt från serier och superhjältar till animerade filmer och mycket mer i avsnittet Parodi. Wow! Tack vare de senaste utgåvorna med mycket tydligt material som smutsiga tecknade serier eller otäckt otäcka skönlitterära anpassningar, är denna genre på uppgång! Det är också möjligt att använda webbplatsens sökmotor, men det är något primitivt för tillfället.

Nu kan du njuta av parodier som Final Fantasy Vii, Dragon Quest Iii, Monster Hunter, Attack On Titan, King Of Fighters, Street Fighter, Dragon Ball Z, Bleach, My Hero Academia, Sailor Moon, One Piece, Azur Lane, Naruto, Pokemon , Granblue Fantasy, The Idolmaster, Kantai Collection, Fate Grand Order, Touhou Project, One Punch Man, Dragon Quest, Hunter X Hunter, Cardcaptor Sakura, Yu-gi-oh, Detective Conan, Gundam Seed Destiny, Ragnarok Online, Haikyuu, Fullmetal Alchemist, Queens Blade, Vocaloid och League of Legends.

• HentaiFox -taggar
HentaiFox -taggar

Taggen är ett alternativt sätt att organisera webbplatsen och rikta dig till vissa säregna intressen. Det verkar finnas massor av taggar här, så det är möjligt att gå riktigt detaljerat med dina sökningar. Med webbplatsens inbyggda sökfunktion kan du hitta taggar som är relevanta för din sökning. Många sexuella fantasier kan ägnas åt dessa serier, inklusive flera som inte finns i vanliga medier.

Några av dessa taggar är out-of-the-world inklusive Fingering, tentakler, urinering, oskuld, onani, strumpbyxor, crossdressing, hästsvans, skolpojkeuniform, baddräkt, ocensurerad, stor penis, fusk, sexleksaker, impregnering, dubbelpenetration, milf , Multi-work Series, Bondage, Defloration, Incest, Shotacon, Ahegao, Glasses, Rape, Schoolgirl Uniform, Lolicon, Blowjob, Strumpor, Group, Anal, Nakadashi, Sole Female, and Big Breast.

• HentaiFox artist
HentaiFox artister

Artistbaserad surfning är också en teknik för att hantera webbplatsen. Detta är anmärkningsvärt imponerande, med tanke på antalet avsnitt och serier som flera artister skapar inom en enda berättelse. Varje artistnamn listas i sekvens, vilket gör det enkelt att hitta dem. På grund av webbplatsens något kontroversiella innehåll avslöjar få skapare inte sina riktiga identiteter så att du kan upptäcka skärmnamn för det mesta. Eftersom HentaiFox har nästan 3K+ olika artister, varav många har sina egna profiler. Uppenbarligen är detta en korrekt bild av hur massiv webbplatsens komiska samling är.

Jag borde nämna några av de mest kända artisterna här som Tsukino Jyogi, Bang-you, Tagame Gengoroh, Inochi Wazuka, Takatsu Keita, Takeda Hiromitsu, Tamagoro, Cle Masahiro, Kuroinu Juu, Dulce-q, Nakajima Yuka, Takanami Sachiko, Takasugi Kou, Sanbun Kyoden, Saigado, Ishoku Dougen, Kon-kit, Shiwasu No Okina och Crimson.

• HentaiFox -tecken
HentaiFox -tecken

Många av karaktärerna som finns på webbplatsen är originella skönlitterära verk, medan några är anpassade från andra håll. Anime -fans kommer att känna igen välbekanta ansikten från sina favoritprogram, fiktiva ikoner och andra medier. Dessa anime-karaktärer är inspirerade av välkända shower, men de har fått en ny snurr genom att förvandla dem från söta tonåriga änglar till lustiga unga damer. Du kommer att se alla slags varelser i filmer och tv -program du har vuxit upp med (som robotar och monster), liksom kända personer från popkulturen (som Star Trek -hjältar).

Flera populära karaktärer jag hittade på HentaiFox är Sasuke Uchiha, Nico Robin, Sailor Jupiters, Izuku Midoriya, Madoka Kaname, Chun-li, Tsunade, Nico Yazawa, Ichika Orimura, Shimakaze, Alice Margatroid, Haruka Nanase, Asuna Yuuki, Flandre Scarlet, Hinata Hyuga, Sakura Haruno, Remilia Scarlet, Shielder, Nami, Patchouli Knowledge, Reimu Hakurei, Rito Yuuki, Shikikan, Sakuya Izayoi, Naruto Uzumaki, Gran, Asuka Langley Soryu, Producer och Teitoku.

Andra relevanta funktioner

• Forum
HentaiFox discord

En annan funktion som fick mig fascinerad första gången. Sexuellt likasinnade kommer att uppskatta communityforumet på Hentaifox webbplats. Det är fullproppat med heta brudar och milda herrar som är desperata efter att dela med sig av sina helt vansinniga tankar och behov. Njut av din fantastiska online-porr med en älskling du aldrig har haft i verkligheten genom att kolla vem som är online just nu. Efter att ha använt den här funktionen insåg jag att detta möjligen kan vara ett av de bästa alternativen på HentaiFox.

• Serier
HentaiFox -serier

Bortsett från porrfilmer innehåller Hentaifox -webbplatsen också serier. Dessa är kraftfullare än videor för att få dig att slå på! Denna plats har nästan en halv miljon serier tillgängliga för gratis läsning, och den har några svartvita serier. Men kom ihåg att du inte kan komma åt det här avsnittet om du inte registrerar dig. Så avsluta den medlemsprocessen och bläddra sedan i serierna med den inbyggda komiska webbläsaren eller ladda ner dem till datorns hårddisk. Läs och ryck på olika serier som skildrar tabu, våldtäkt och andra tydliga teman. Allt du kan önska dig från dina snuskigaste drömmar visas!

• Ytterligare webbplatser

Porrentusiaster kan titta på porrfilmer eller betygsätta flickor från olika webbplatser med hjälp av Hentaifox-plattformen-som har en mängd avancerade funktioner. Jag var lite fascinerad, så jag besökte några av dessa platser. Flera mest kända typer av webbplatser för vuxenunderhållning här har analporr och eskorttjänster. Dessa webbplatser tillhandahåller premium videoinnehåll som kan köpas. Om du uppdaterar ditt medlemskap har du obegränsad tillgång till webbplatsens vuxeninnehåll. Du kan också använda sökfunktionen för att hitta sexvideor du gillar, välja dina bästa kvinnliga artister och kanske till och med skapa och dela dina hemlagade sexinspelningar.

Fördelar och nackdelar med HentaiFox.com

• Fantastisk hentai -samling
  • Olika kategorier att välja mellan
  • Det finns tabu och ocensurerat innehåll tillgängligt
  • Gratis att bläddra i
  • Enkel och enkel design

• Det finns för extrema teman
  • Funktion grundläggande sökverktyg
  • Vissa annonser

TOP-12 Anime Porn, Doujinshi, Hentai-webbplatser som liknar Hentaifox.com:

# 1 - nHentai

nhentai webbplats

nHentai började för några år sedan och har gjort ett utmärkt jobb med att erbjuda ett forum för människor som vill se original japanska hentai från några av de bästa artisterna i branschen.

Hemsidan är dedikerad till att visa det senaste innehållet och det språk som det har skrivits på. Varje inlägg har en liten flagga bredvid: japanska, engelska (visas med en brittisk flagga) eller kinesisk. Jag rekommenderar starkt att du tittar på etikettavsnittet för att se vilka kategorier som är tillgängliga. Populära val inkluderar anal, som har 50,000 XNUMX videofiler.

• Spännande användargränssnitt
  • Söta och lockande mönster
  • Stort urval av videor

• Förekomsten av någon konstig hentai-porr

# 2 - HentaiXXX

HentaiXXX

En helt ny och unik hentai -videotjänst med genomgående bra saker från Japan som verkligen är allt du får på hentai.XXX. Det är en webbplats som innehåller välproducerade videor av olika kvaliteter, inklusive högupplöst kvalitet och SD-format. Du bör förutse exceptionellt anime sexuellt innehåll i HentaiXXX eftersom unika japanska studior producerar allt här - och vi vet exakt hur de fungerar.

• Exklusivt japanskt material
  • Toppklassiga filmer med utmärkt kvalitet
  • Innehållet är enormt och vildt
  • Det erbjuder några bonusscener
  • Den har en mobilversion

• Några annonser

# 3 - Xbooru

XBooru huvud

Xbooru är en populär plats för njutning och tillfredsställelse bland hentai -fans. Det har jämförts med andra Booru -sidor, och det stämmer. Materialet är dock helt annorlunda. Booru -sajterna är strukturellt identiska, men inte i galleriet, vilket är fantastiskt! Du kan gå på olika tavlor, men grundkonceptet och formen kommer fortfarande att vara densamma.

Istället för att ge feedback och vänta på att artisterna ska svara kan du dessutom använda Discord-chatten för att prata om vad du vill. Det får inte finnas någon annan plats med så många bilder som Xbooru. Mer än 50 tusen foton kommer säkert att väcka alla hentai-fans! Om du gillar porr med anime-stil bör du säkert besöka den här webbplatsen.

Xbooru recension här.

• Mängd pornografiskt innehåll
  • Regelbundna uppdateringar
  • Långa videor och material
  • Amatör- och professionellt videoinnehåll

• Begränsad tillgång för icke-medlemmar
  • Annonser är många

# 4 - Furaffinitet

furaffinity hem

Om du gillar håriga varelser och innehåll som involverar sexuella aktiviteter med furiga karaktärer, är detta perfekt. Även om du inte är det kan jag intyga att denna webbplats har mycket värdefull och fascinerande information. FurAffinity är faktiskt mer än bara en pornografisk webbplats.

Mer, jag älskar hur den här utmärkta webbplatsen gör det möjligt för oss att chatta med andra individer, läsa några ångande historier eller helt enkelt hitta lite päls att peka på. De erbjuder faktiskt allt som medför pälsar och hårkaraktärer; vad mer att fråga om du har lite hårig fetisch i dig! Jag noterade också hur funktioner är tillgängliga gratis! Du måste dock skapa ett konto för att komma till innehållet för vuxna.

Klicka för en fullständig recension av Furaffinity.

• Möjlighet att dela och ladda upp egna verk
  • Har en flod av sexigt hårigt innehåll
  • Utmärkta funktioner
  • Bra mobilupplevelse
  • Stort och aktivt samhälle
  • Snabb och utmärkt navigering
  • Förekomst av effektiv supporttjänst

• Många icke-sexuella material
  • Kräver ett konto för att kunna njuta av en vuxenavdelning
  • Den inte alltför snygga designen
  • Några konstiga material

# 5 - HentaiFromHell

hentaifromhell fram

Hentai From Hell är ett utmärkt namn för ett forum som är tillägnat stygg hentai -porr. Varje dag läggs ett stort antal nya serier till, så arkivet är omfattande. Vi pratar om över 3,100 sidor, var och en av minst tio hentai -gallerier. Men presentationen av dessa serier saknas eftersom de helt enkelt slängs på webben med bara en titel. HentaiFromHell är lika enkelt som webbplatser kommer. Det finns inga krusiduller, bara stygg anime -porr som du kan uppskatta just nu. Jag gillar hur de anger storleken på varje serie liksom antalet sidor.

• Fri tillgång till hentai-porr
  • Uppdaterar regelbundet
  • Olika innehåll

• Massor av annonser

# 6 - Fakku

fakku-banner

Fakku är en ansedd distributör av original, översatt japansk hentai och manga. De har till och med gjort sina egna spel, och du kommer att trivas här. Fakku är för det mesta tillgängligt. Fakku, däremot, säljer premiumanime och serier med sin obegränsade prenumeration.

Genom att köpa det får du inte bara tillgång till det senaste materialet, utan du får också alla tidigare nummer från en mängd välkända serier som Kairakuten och Koh. Du får också 10% rabatt på allt i Fakku -butiken, samt tillgång till betafunktioner på webbplatsen och okenturerad hentai.

Hela Fakku -recensionen här.

• Ett brett utbud av pornografiskt innehåll
  • Långa videor och material
  • Amatör- och professionellt innehåll

• HD-videor är endast tillgängliga för premiummedlemmar
  • annonser

# 7 - Danbooru

danbooru sökning

Danbooru är ett forum som riktar sig till både utvecklare och icke-skapare. Du kan både visa och göra hentai på det här sättet. Namn, skapare, synlighet och andra faktorer används för att kategorisera dessa inlägg. Om du känner dig vågad kan du kolla in de senaste kommentarerna på webbplatsen samt länkar till avsnitt där du kan diskutera ämnen med andra entusiaster.

Basnivåer, guld och platina finns på Danbooru, där Platinum är störst och Basic är minst. Även om absolut ingenting på Danbooru är begränsat, har en högre nivå vissa aspekter av plattformen lättare att använda eller erbjuder bättre faciliteter.

• Mängd pornografiskt innehåll
  • Den består av anal, escort, cam och många fler porrsajter
  • Långa videor och material
  • Amatör- och professionellt innehåll

• Högupplösta videor är endast tillgängliga för premiummedlemmar
  • annonser

# 8 - Anime Hentai

animehentai sida

Det finns gott om sexigt material för alla smaker på Anime Hentai, och navigationslayouten gör det enkelt för alla användare och besökare. Du kan välja att välja vanliga taggar högst upp på hemsidan, precis under huvudmenyn. Dessutom är alla konstigaste fetischer välkomna här. Genom att markera sidan du vill läsa kan du välja den. Detta är ett fantastiskt val för dem som inte har tålamod att läsa hela historien men ändå vill lära sig mer om den.

• Massor av gratis hentai-innehåll
  • Lätt och lätt att navigera
  • Bra kvalitet hentai videor

• Lite skräppost på webbplatsen

# 9 - HentaiDude

hentaidude plattform

HentaiDude är utan tvekan en av de mest betydande pornografiska upptäckterna du någonsin kommer att hitta. Den stora mängden videor kommer att förvåna dig. Varje video klassificeras snyggt i en undergenre och korshänvisas med sökord. Det betyder att du hittar en exakt video inom 30 sekunder efter landning på förstasidan. De flesta videor erbjuds gratis att titta på, men det betalda kontot är där den verkliga fördelen ligger. Alla videor är tillgängliga gratis, och du kan kommunicera med andra medlemmar i gruppen. När det gäller denna nisch är att betala en premie en investering snarare än en kostnad.

• Många gratis konton att komma åt
  • Fantastisk webbdesign
  • Mycket organiserat och snyggt

• Ett begränsat antal videor

# 10 - Läcker

Härlig hentai manga

Luscious är något speciellt för mig. Visst, den har inte en noggrann blandning av dessa objekt, men flera olika element visas också på denna webbplats. Såsom serier, doujinshi, serier, tecknade serier och mer. Även om det är sant att många andra webbplatser erbjuder samma saker som Luscious har, men det ger verkligen inte tillräckligt. Jag garanterar att den här webbplatsen är full av innehåll, och alla skulle uppskatta den.

Om du gillar att läsa manga eller titta på anime, kanske en förförisk touch till din vanliga hobby skulle vara bra, eller hur? Om ja, kommer du säkert att älska Luscious! Det finns ett stort antal Hentai -foton och sexiga tecknade serier står till ditt förfogande. Dessutom krävs inga registreringar eftersom Luscious alltid är tillgänglig för alla att komma åt. Allt från 2D svartvita bilder till unika 3D -renderingar kommer att vara tillgängligt GRATIS!

Klicka för en Luscious fullständig recension.

• Hentai -album är många
  • Alla typer av genre, teman och fetischer ingår i varje avsnitt
  • Du kan gå med i den aktiva gemenskapen
  • Tala om och dela dina åsikter med andra medlemmar i diskussionsområdet
  • Bloggar finns tillgängliga
  • Det finns användargenererat innehåll tillgängligt

• Annonser och omdirigeringar till tredje parts webbplatser
  • Kräva registrering för att kommunicera och lämna kommentarer
  • Premiumpriset är ganska dyrt

# 11 - Simply-Hentai

Simply-Hentai

SimplyHentai är en komplett källa för dina anime / hentai-önskningar. Här kan du upptäcka nya videor med dina älskade sexanime-program och serier att surfa, allt utan att behöva betala något. Nu hittar du allt du kan tänkas vilja uppfylla dina mycket unika erotiska drömmar och upptäcka nya och spännande fetischer.

• Massivt urval av hentai-innehåll
  • Fullängds samling av Hentai-avsnitt
  • Fantastisk navigering och design
  • Stöder mobil surfning

• Annonser och popup-fönster

# 12 - EHentai

ehentai-lista

E-Hentai är din enda butik för alla fördärvade och snuskiga hentai! Sjuksköterskor, shemales, tentakler och furries är alla där. Inget är begränsat här; den enda begränsningen är rätten att använda sökmärken. Även utan konto är E-Hentai helt gratis att använda. De enda begränsningarna för ett gratis konto är oförmågan att spela Hentaiverse, skapa och godkänna bounties och lägga upp. Om allt detta tilltalar dig är det enkelt att skapa ett konto! Ange bara din e-postadress och skapa ett användarnamn och lösenord.

• Miljontals videor
  • Fullständig storlek på tillgängliga videor
  • Uppdaterar regelbundet

• Behöver medlemskap för obegränsad tillgång
  • annonser

Avslutande tankar

Det finns flera x-rankade anime-sajter runt nuförtiden. Ändå är HentaiFox bland de största, ökända och välkända platserna på grund av den enorma mängd tabuinnehåll som den erbjuder som inte kan ses någon annanstans. Den har en sällsynt sammanställning av filtrerade och ocensurerade konstigaste sexmangor som säkert kommer att blåsa av dig! De inkluderar gratis porrmanga med olagliga angelägenheter, sexuella experiment, konventionellt sex, avslappnat sex med demoner, monster, cyborgs, etc.

HentaiFox har vissa brister; Men om du vet hur du går runt eller inte har något emot att utforska i timmar för att hitta det du letar efter, hittar du mycket att underhålla. Allt på den här webbplatsen är ganska häftigt: designen, mängden nedladdningsbara serier, de utmärkta sökalternativen och kombinationer av filmer och hentai som de flesta andra hentai -webbplatser helt enkelt inte levererar.